توضیح درباره لیبل گارانتی
با توجه به سختی های زندگی کنونی، عاقلانه ترین کار اجتناب از رویارویی با نامطمئن هاست. خرید محصول با گارانتی معتبر می تواند شما را از تمامی نگرانی های بعدی در این خصوص نجات دهد.
شرکت پارس ایراکام با یک دهه تجربه در زمینه گارانتی محصولات IT و همگام با تکنولوژی روز دنیا، مطابق با قوانین سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان به انضمام شرایط بین المللی و استاندارد شرکت های تولید کننده، برای خدمت رسانی هر چه بهتر در کنار شماست.
فهرستی از مواردی که دستگاه شما را از گارانتی خارج می کنند در ذیل ذکر شده است. لطفا" پیش از نصب دستگاه آنها را به دقت مطالعه نمایید و در صورت مشاهده هرگونه نقص فنی، دستگاه تان را تنها به نمایندگی های مجاز معرفی شده در وب سایت http://www.iracom.ir بسپارید.
لازم به ذکر است که رفع اشکال از کامپیوتر، شبکه، سیستم عامل، نرم افزارهای جانبی و نصب درایور بر عهده شرکت نمی باشد.
توضیح درباره لیبل گارانتی
آسیب دیدگی بر اثر ضربه، ریختن مایعات، آلودگی شدید دستگاه
(تشخیص موارد بر عهده کارشناسان ایراکام می باشد)
در خصوص دستگاه های جوهر افشان استفاده بیش از توصیه کارخانه سازنده از
head cleaning
استفاده بیش از ظرفیت کارکرد روزانه دستگاه تعیین شده توسط کارخانه سازنده
استفاده از نرم افزارهایی که همخوانی و یا مختص دستگاه نمی باشند
آسیب های ناشی از باز شدن و تعمیر دستگاه به غیر از متخصصان شرکت ایراکام
راه اندازی اولیه غیر استاندارد
آسیب های ناشی از نصب اجزاء قابل تعویض بصورت اشتباه، که موجب صدمه رساندن به دستگاه شود
تمامی آسیب دیدگی هایی که بر اثر استفاده نادرست از کارتریج و یا استفاده مواد مصرفی غیر اورجینال بوجود آید
بروز سوانحی همانند آتش سوزی، سیل، رعد و برق، نوسانات برقی
مخدوش کردن شماره سریال و لیبل گارانتی ایراکام و همچنین عدم هماهنگی سریال و لیبل گارانتی
مواد مصرفی شامل هد، کارتریج، ریبون، باطری، آداپتور و کلیه کابلهای اتصال
استفاده از کاغذ غیر استاندارد (از نظر وزن و اندازه) تعیین شده توسط کارخانه سازنده
توصیه های ایراکام
-
قبل از راه اندازی دستگاه به دقت کاتالوگ داخل جعبه را مطالعه نمایید.
-
از نرم افزار و امکانات معرفی شده در سایت شرکت تولید کننده دستگاه استفاده نمایید و از استفاده از نرم افزارهای مشابه جدا" خودداری فرمایید.
-
در صورت وجود ابهام در خوانش هر یک از بندهای کاتالوگ یا هر سوال در خصوص دستگاه خریداری شده، به صورت رایگان از مشاوره تلفنی با کارشناسان ما بهره مند گردید.
خدمات گارانتی به واردکنندگان
شرکت ایراکام این نوید را به واردکنندگان محترم دستگاه های آی تی می دهد ، که می توانند برای گارانتی محصولات خود و ارائه آن به مصرف کنندگان محترم تحت پوشش گارانتی ایراکام همکاری کنند .
ارسال سوال